Archiwum ogłoszeń z 2012 roku

  • Ogłoszenie nr: 141806
  • Data ukazania się ogłoszenia: 22 marca 2012 r.

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw obsługi stanowiska kierowania
  • Zespołu Dyżurnych Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy


  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej


Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
    ul. Wojska Polskiego 4f
    85-171 Bydgoszcz




Miejsce wykonywania pracy:

  • Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie oraz dokumentowanie telefonicznych zgłoszeń o wydarzeniach wymagających podjęcia działań przez Policję oraz służby ratownicze
  • kierowanie sił policyjnych na miejsce zdarzenia oraz przekazywanie informacji o zdarzeniach jednostkom Policji oraz odpowiednim slużbom
  • prowadzenie korespondencji radiowej ze wszystkimi służbami oraz podejmowanie właściwych decyzji o wykorzystaniu podległych sił i środków
  • dokumentowanie na bieżąco w Systemie Wspomagania Dowodzenia zaistniałych wydarzeń, wydanych poleceń oraz efektów podjętych działań
  • wprowadzanie do systemu KSIP danych dotyczących wydarzeń oraz dokonywanie sprawdzeń w policyjnych systemach informacyjnych
  • sporządzanie dziennych zestawień sił i środków wykorzystanych w służbie na terenie podległym KMP w Bydgoszczy
  • prowadzenie dzienników podawczych w zakresie korespondencji wpływającej na stanowisko kierowania oraz wychodzącej do innych jednostek Policji i innych instytucji

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


nietypowe godziny pracy (równoważny system czasu pracy, praca również w porze nocnej), zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (stres związany z obsługą klientów zewnętrznych)

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku w części przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd wózkiem, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach - brak wind,
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, dwa monitory ekranowe, radiostacja, faks, telefon, praca powyżej połowy dobowego czasu pracy przy monitorze ekranowym, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.





 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania
    • umiejętność właściwego planowania i organizowania pracy własnej
    • łatwość komunikacji oraz umiejętność pracy w zespole
    • kreatywność
    • umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
    • umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych

wymagania dodatkowe

  • rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z pracą kancelaryjno - biurową
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego pozwalająca na skuteczną komunikację

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

Termin składania dokumentów:

Miejsce składania dokumentów:

Inne informacje:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadane roczne doświadczenie zawodowe w obszarze zwiazanym z pracą kancelaryjno - biurową
    • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
      Termin składania dokumentów: 28-03-2012
      Komenda Miejska Policji
      Wojska Polskiego 4f
      85-171 Bydgoszcz
      oferta pracy w służbie cywilnej nr 141806





      Koniecznie proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym, którego ogłoszenia dotyczy oferta (nr, stanowisko). Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Dokumenty, które nie spełniają wymogów formalnych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zakwalifikowali się do kolejnego etapu naboru, zostaną poinformowani drogą telefoniczną. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 38

Metryczka

Data publikacji : 22.03.2012
Data modyfikacji : 30.03.2012
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
asp. Małgorzata Michniewicz
Osoba udostępniająca informację:
Dorota Czaplińska Wydział Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Dorota Czaplińska
do góry