Archiwum ogłoszeń z 2012 roku

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej Dokumenty należy składać do: 22.05.2012 r.

  • Ogłoszenie nr: 143288
  • Data ukazania się ogłoszenia: 17 maja 2012 r.

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy


 

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw obsługi stanowiska kierowania
  • Zespołu Dyżurnych Wydziału Prewencji Komisariatu Policji Bydgoszcz- Szwederowo Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy


  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
    ul. Wojska Polskiego 4f
    85-720 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Bydgoszcz
  • Komisariat Policji Bydgoszcz -Szwederowo
    ul. Toruńska 19a
    85-023 Bydgoszcz
     

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadzanie i przetwarzanie informacji o wydarzeniach, osobach i rzeczach do policyjnych systemów informacyjnych w celu gromadzenia danych i udzielania odpowiedzi na zapytania patroli oraz zapewnienia właściwego kierowania sił policyjnych na miejsca zdarzeń
  • dokumentowanie przyjmowanych zgłoszeń i realizowanie w ich ramach czynności w celu zapewnienia ich właściwej ewidencji
  • przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń o wydarzeniach wymagających podjęcia działań przez Policję i służby ratownicze w celu bezzwłocznej reakcji na nie
  • realizowanie czynności związanych z rejestracją, przetwarzaniem danych, stawiennictwem osób posiadających środek zapobiegawczy w postaci dozoru policyjnego oraz osób posiadających zakaz wstępu na imprezy masowe w celu egzekwowania decyzji wydanych przez uprawnione organy
  • prowadzenie czynności związanych z obsługą interesantów w celu sprawnego załatwiania spraw zgłaszanych w komisariacie
  • prowadzenie ewidencji telegramów przychodzących i wychodzących z jednostki oraz bieżącą obsługę poczty elektronicznej w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji w komisariacie
  • prowadzienie obserwacji obiektu komisariatu pod kątem ruchu osób i pojazdów, a także obserwanie pomieszczenia, w którym przebywają osoby zatrzymane w celu ochrony budynku komisariatu i przeciwdziałania możliwości zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych
  • prowadzenie ewidencji dotyczącej: kluczy do pomieszczeń, książek kontroli pracy sprzętu transportowego i kluczy do pojazdów służbowych oraz innego sprzętu pozostającego w dyspozycji dyżurnego, z wyłączeniem broni palnej

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


    nietypowe godziny pracy (praca w równoważnym systemie czasu pracy, praca również w porze nocnej), zagrożenie korupcją, obsługa klientów zewnętrznych ((stres związany z obsługą klientów zewnętrznych)



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
bariery architektoniczne:budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanych toalet), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku, stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku,
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, dwa monitory ekranowe, radiostacja, faks, telefon, praca powyżej połowy dobowego czasu pracy przy monitorze ekranowym, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.





Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność właściwego planowania i organizowania pracy własnej
    • łatwość komunikacji oraz umiejętność pracy w zespole
    • kreatywność
    • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostepu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

Termin składania dokumentów:

    22-05-2012

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    Wojska Polskiego 4f
    85-171 Bydgoszcz
    z dopiskiem: oferta zatrudnienia nr 143288


Inne informacje:

Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Koniecznie proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym, którego ogłoszenia dotyczy oferta (nr, stanowisko). Dokumenty, które nie spełniają wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 38.

Metryczka

Data publikacji : 17.05.2012
Data modyfikacji : 01.06.2012
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podkom. Małgorzata Michniewicz
Osoba udostępniająca informację:
Dorota Czaplińska Wydział Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Dorota Czaplińska
do góry