Archiwum ogłoszeń z 2013 roku

Ogłoszenie nr 152592 dotyczące naboru na stanowisko starszego referenta Zespołu ds. Prezydialnych KMP w Bydgoszczy w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  • Ogłoszenie nr: 152592
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 czerwca 2013 r.

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw prezydialnych
  • w Zespole do spraw Prezydialnych Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy


  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4f
85-720 Bydgoszcz
 

Miejsce wykonywania pracy:

  • Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie, ewidencjonowane, rozsyłanie, udostępnianie, aktualizowanie i archiwizowanie aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy, Komendanta Wojewódzkiego Policji w Bydgoszczy, Komendanta Głównego Policji, Ministra Spraw Wewnętrznych oraz gromadzenie, rozsyłanie i aktualizowanie Dzienników Ustaw RP, Monitorów Polskich, Dzienników MSW, Dzienników Urzędowych KGP
  • prowadzenie dzienników, rejestrów i ewidencji: dziennik WKT – 111, rejestr upoważnień Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy, książka ewidencji sprzętu użytkowanego w Wydziale, ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich kadry kierowniczej oraz osób będących w dyspozycji Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy
  • sporządzanie sprawozdań ze sprawdzeń sekretariatów w zakresie postępowania z dokumentami jawnymi, w celu zapewnienia prawidłowej pracy kancelaryjno – biurowej oraz organizowanie i protokołowanie odpraw i narad służbowych KMP w Bydgoszczy oraz organizowanie przekazania jednostek i komórek organizacyjnych z przekazania ich osobom wyznaczonym
  • przygotowywanie obchodów świąt i uroczystości państwowych i policyjnych w zakresie zleconym przez Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy m.in. (Święto Policji, spotkania jubileuszowe) oraz redagowanie adresów okolicznościowych i pism wynikających z potrzeb Komendy m.in. (zaproszenia, podziękowania, gratulacje dla policjantów i pracowników Policji oraz instytucji pozapolicyjnych)
  • nadzorowanie sporządzania wykazów liczb otwartych w jednostkach i komórkach organizacyjnych KMP w Bydgoszczy, w celu systematycznego rozliczania funkcjonariuszy i pracowników Policji z pobranej dokumentacji zgodnie z procedurami zawartymi w instrukcji kancelaryjnej KMP w Bydgoszczy
  • opracowywanie wykazów obowiązujących aktów prawnych, mających na celu usprawnienie systematycznej aktualizacji przepisów znajdujących się w sekretariatach jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Bydgoszczy
  • udzielanie policjantom i pracownikom Policji informacji z zakresu właściwego obiegu poczty i prawidłowej realizacji zadań z zakresu obsługi kancelaryjnej sekretariatów jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Bydgoszczy
  • tworzenie, poprawianie i wdrażanie istniejącej instrukcji kancelaryjnej mającej na celu ujednolicenie prowadzenia sekretariatów jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Bydgoszczy w zakresie prawidłowej pracy kancelaryjno – biurowej

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań podstawowy system czasu pracy 7.30 - 15.30
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracystanowisko pracy znajduje się na pierwszej kondygnacji budynku w części nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych, wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd wózkiem, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach - brak wind, narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, monitor ekranowy, faks, telefon, praca powyżej połowy dobowego czasu pracy przy monitorze ekranowym, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność interpretowania przepisów prawnych
    • umiejętność właściwej organizacji czasu pracy
    • komunikatywność
    • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe
  • przeszkolenie w zakresie pracy biurowej
  • 1 rok doświadczenia pracy w obszarze obsługi prezydialnej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopia dokumentów potwierdzającyh ukończenie szkoleń i kursów
  • kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

Termin składania dokumentów:

    26-06-2013

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem ogłoszenie nr 152592
 

Inne informacje:

Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Koniecznie proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym, którego ogłoszenia dotyczy oferta (nr, stanowisko). Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej - ogłoszenie nr 152592. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu znajomości ustawy o służbie cywilnej oraz z zakresu legislacji aktów prawnych. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego referenta 1.800 zł. brutto (we wszystkich składnikach wynagrodzenia). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 38.

Metryczka

Data publikacji : 21.06.2013
Data modyfikacji : 01.07.2013
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Sandra Szymaniak - Wydział Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy
Osoba udostępniająca informację:
Sandra Szymaniak Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba modyfikująca informację:
Sandra Szymaniak
do góry