Archiwum ogłoszeń z 2015 roku

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 165835 NA STANOWISKO INSPEKTORA ZESPOŁU DS. PREZYDIALNYCH KOMISARIATU POLICJI BYDGOSZCZ - FORDON KMP W BYDGOSZCZY

OGŁOSZENIE W CELU UZUPEŁNIENIA WAKATU

  • Ogłoszenie nr: 165835
  • Data ukazania się ogłoszenia: 09 stycznia 2015 r.

 

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • Zespołu do spraw Prezydialnych Komisariatu Policji Bydgoszcz-Fordon

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  •  

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

  • Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
    ul.Wojska Polskiego 4f
    85-171 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Bydgoszcz
  • Komisariat Policji Bydgoszcz-Fordon
    ul.Wyzwolenia 122
    85-790 Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych zapewniając im prawidłowy obieg, a także prowadzenie aplikacji ,,Kancelaria Tajna” w systemie informatycznym w celu zapewnienia informacji o przepływie dokumentów niejawnych, a także archwizowanie i brakowanie dokumentów niejawnych w celu zapewnienia ich prawidłowego obiegu,
  • przyjmowanie i weryfikowanie akt przekazywanych do składnicy archiwalnej komisariatu, w szczegółności pod względem terminowego przekazania tych dokumentów, ich kompletności, a także nadania dokumentom właściwych symboli i kategorii archiwalnych w celu prawidłowego prowadzenia i gromadzenia zasobu archiwalnego,
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestrowanie jej w urządzeniach ewidencyjnych (dziennikach, rejestrach, wykazach) przedkładanie jej do dekretacji kierownictwu w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce,
  • przeprowadzanie brakowania materiałów niearchiwalnych w celu prawidłowego prowadzenia zasobu archiwalnego wykonując czynności związane z niszczeniem dokumentów zakwalifikowanych do wybrakowania w celu zapewnienia płynności ruchu akt w składnicy archiwalnej, a materiały archiwalne kategorii A przekazuje do Składnicy Archiwalnej Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy,
  • ewidencjonowanie i aktualizowanie aktów prawnych i poleceń przełożonych, a także zapoznawanie z nimi kadry kierowniczej komisariatu w celu systematycznej aktualizacji wiedzy na temat obowiązujących przepisów i poleceń,
  • prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów policjantów i kart czasu pracy pracowników cywilnych w celu zapewnienia informacji o aktualnym stanie osobowym jednostki,
  • rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z posiadanych przez nich dokumentów, pieczęci i referentek w przypadku rozwiązywania stosunku służby lub stosunku pracy,
  • redagowanie pism na polecenie przełożonych w celu wsparcia w bieżącej pracy kancelaryjno – biurowej.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -wysiłek fizyczny
    -zagrożenie korupcją

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • bariery architektoniczne:budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (podjazd tylko przed wejściem do budynku, brak drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanych toalet), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku, stanowisko pracy znajduje się na piętrze budynku,
    narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

  •  

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub 1 rok w obszarze pracy kancelaryjno-biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • właściwe planowanie i organizacja pracy,
    • komunikatywność,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność rozwiązywania problemów,
    • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne”

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

Termin składania dokumentów:

  • 19-01-2015

Miejsce składania dokumentów:

  • Komenda Miejska Policji
    Wojska Polskiego 4F
    85-171 Bydgoszcz
    z dopiskiem ,,ogłoszenie nr 165835 "

Inne informacje:

  • Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 165835 . Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu ustawy o służbie cywilnej, legislacji aktów prawnych, zasad archiwizacji dokumentów oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku inspektora 2100 zł. brutto (we wszystkich składnikach wynagrodzenia). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 44.

Metryczka

Data publikacji : 09.01.2015
Data modyfikacji : 26.01.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podkom. Małgorzata Michniewicz - Naczelnik Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy
Osoba udostępniająca informację:
Sandra Szymaniak Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba modyfikująca informację:
Sandra Szymaniak
do góry