Archiwum ogłoszeń z 2019 roku

Ogłoszenie o naborze nr 55783 na stanowisko starszego inspektora do spraw medycyny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy Zespołu Ochrony Pracy Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

Nabór zewnętrzny nr 5/KSC/NZ/2019

Ogłoszenie nr:  55783

Data ukazania się ogłoszenia: 15 października 2019 roku
 
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszego inspektora
do spraw: medycyny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
Zespołu Ochrony Pracy
Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
 
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
 
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
 
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz

 
Miejsce wykonywania pracy:
Bydgoszcz
Komenda Miejska Policji
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Koordynowanie i realizowanie zadań związanych z medycyną pracy w komórkach/jednostkach organizacyjnych KMP w Bydgoszczy,
  • Systematyczne sporządzanie skierowań na badania okresowe, wstępne, uzupełniające badania okresowe (dotyczące uprawnień do prowadzenia pojazdów nieuprzywilejowanych), specjalistyczne (sanitarno-epidemiologiczne), kontrolne oraz szczepienia ochronne dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z komórek/jednostek organizacyjnych KMP w Bydgoszczy oraz bieżącej rejestracji w zbiorach manualnych, a następnie przesyłanie ich do komórek/jednostek KMP w Bydgoszczy, celem dalszej realizacji,
  • Udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych poprzez wnikliwe przeprowadzenie postępowań powypadkowych na podstawie zebranej dokumentacji, sprawdzenie akt tych postępowań pod względem formalnym i merytorycznym oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrolowanie realizacji tych wniosków,
  • Prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach/jednostkach organizacyjnych KMP w Bydgoszczy oraz prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bhp. Rejestrowanie badań kontrolnych oraz wprowadzanie terminów badań i szczepień do SWOP,
  • Opracowywanie oceny ryzyka zawodowego dla stanowisk pracy w KMP w Bydgoszczy i podległych KP oraz organizowanie i dokonywanie wraz z komisją kwaterunkową sprawdzenia bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach/jednostkach organizacyjnych KMP w Bydgoszczy, sporządzanie w tym zakresie stosownej dokumentacji oraz inicjowanie działań zmierzających do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości,
  • Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowej analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierającej propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
  • Przygotowywanie opinii raportów i wniosków policjantów i pracowników pod względem zasadności przyznawania refundacji kosztów zakupu okularów korekcyjnych,
  • Koordynowanie realizacji wniosków pokontrolnych z zakresu bhp KWP w Bydgoszczy, Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych podmiotów oraz prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także wyników badań i pomiarów czynników dla zdrowia w środowisku pracy.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • praca w terenie,
  • zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych  poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind.
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
 
n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie profilowane posiadający zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
  • znajomość przepisów bhp, medycyny pracy i prawa pracy,
  • komunikatywność,
  • kultura osobista,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • samodzielność i dobra organizacji pracy,
  • umiejętność obsługi komputera.
d o d a t k o w e
  • wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • szkolenia z zakresu metodyki szkoleń oraz z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
  • prawo jazdy,
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą ,,poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.; Dz. U. z 2019 r., poz. 742).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lud umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na zamieszczenie imienia i nazwiska kandydatki/kandydata na stronie internetowej BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce "Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej KMP w Bydgoszczy" w chwili spełnienia wymagań formalnych i zakwalifikowania się do dalszych etapów naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j.; Dz. U. z 2019 r., poz. 1781),
  • kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata (kwestionariusz jest dostępny na stronie BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce „Praca w Policji”, dalej „Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej KMP w Bydgoszczy”).
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą ,,poufne” lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742).
Termin składania/wysyłania dokumentów:
22 października 2019 roku
 
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr 55783
 
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy ul. Wojska Polskiego 4F, 85-171 Bydgoszcz.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Anna Pieczka e-mail: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. Art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce „Praca w Policji”, dalej „Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej KMP w Bydgoszczy" – informacja dla kandydatów o naborze nr 55783. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu ustawy o służbie cywilnej, medycyny pracy, Kodeksu pracy, rozporządzenia w sprawie ogólnych przepisów bhp.
Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego inspektora 3 200 zł brutto (słownie: trzy tysiące dwieście złotych) - we wszystkich składnikach wynagrodzenia. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52- 588-12-62.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.

 

 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data wytworzenia : 14.10.2019
Data publikacji : 15.10.2019
Data modyfikacji : 28.10.2019
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Mirosława Zapałowska - Wydział Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Witt Wydział Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Witt
do góry