Archiwum ogłoszeń z 2011 roku

  • Ogloszenie nr: 134205
  • Data ukazania sie ogloszenia: 13 maja 2011 r.

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw informatyki
  • w Wydziale Administracyjno - Gospodarczym Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:

  • Bydgoszcz
    Wydział Administracyjno - Gospodarczy
    Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
    ul. Iławska 24, 85-720 Bydgoszcz
    oraz teren działania KMP w Bydgoszczy



     

Zakres zadan wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie technicznej obsługi eksploatowanych systemów informatycznych oraz rozbudowywanie sieci teleinformatycznych w celu zapewnienia właściwej jakości usług Policyjnej Sieci Transmisji Danych na terenie działania KMP w Bydgoszczy
  • przeprowadzanie bieżących napraw sprzętu komputerowego
  • aktualizowanie oprogramowania systemowego oraz antywirusowego na bieżąco, zgodnie z pojawiającymi się biuletynami bezpieczeństwa dostawców oprogramowania
  • instalowanie okablowania strukturalnego w budynkach KMP w Bydgoszczy
  • instalowanie sprzętu informatycznego, nadzór nad właściwym jego wykorzystaniem oraz kontrola stanu technicznego
  • uzupełnianie dowodów urządzeń sprzętu informatycznego

Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy

n i e z b e d n e

  • wyksztalcenie: średnie informatyczne
  • doswiadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego , praca przy urządzeniach teleinformatycznych
  • pozostale wymagania niezbedne:
    • doskonała znajomość budowy i działania komputerów klasy PC
    • umiejętność organizowania pracy własnej oraz pracy w zespole
    • samodzielność, dokładność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w administrowaniu sieciami LAN, MAN
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne

Wymagane dokumenty i oswiadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

Termin skladania dokumentow:

    23-05-2011

Miejsce skladania dokumentow:

    Komenda Miejska Policji
    Wojska Polskiego 4f
    85-171 Bydgoszcz
    z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 134205"


Inne informacje:

Oferta powinna zawierać tylko dokumenty wymagane, proszę nie załączać oryginałów. Koniecznie proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym, którego ogłoszenia dotyczy oferta (nr, stanowisko). Dokumenty, które nie spełniają wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 38.





 

Metryczka

Data publikacji : 13.05.2011
Data modyfikacji : 25.05.2011
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Dorota Czaplińska
Osoba udostępniająca informację:
Dorota Czaplińska Wydział Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Dorota Czaplińska
do góry