Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej Dokumenty należy składać do: 31.05.2012 r.
- Ogłoszenie nr: 143557
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 maja 2012 r.
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw depozytu dowodu rzeczowych i obsługi systemów informacyjnych
- w Wydziale Kryminalnym Komisariatu Policji w Koronowie Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
-
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz i teren woj. kujawsko-pomorskiego
-
Komisariat Policji w Koronowie
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Paderewskiego 31
86-010 Koronowo
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie depozytów dowodów rzeczowych Komisariatu Policji w Koronowie oraz Posterunku Policji w Dobrczu, kompletowanie dokumentacji, przyjmowanie, przekazywanie i wydawanie funkcjonariuszom dowodów rzeczowych w celu zabezpieczenia prawidłowego toku prowadzonych postępowań przygotowawczych
- wprowadzanie danych do policyjnego systemu informacyjnego Rejestr Śledztw i Dochodzeń w celu gromadzenia i przetwarzania informacji o prowadzonych postępowaniach przygotowawczych, sporządzanie analiz i zestawień w oparciu o dane zawarte w tym systemie
- prowadzenie korespondencji dotyczącej osób poszukiwanych z organami zarządzającami tj. sądami, prokuratorami w celu przekazywania informacji o aktualnym stanie poszukiwań
- prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej sekretariatu Wydziału Kryminalnego w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów
- przygotowywanie, weryfikowanie, kompletowanie dokumentacji oraz akt kontrolnych postępowań przygotowawczych ostatecznie zakończonych w celu właściwego prowadzenia i gromadzenia zasobu archiwalnego wydziału do arciwizacji w celu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
podstawowy system czasu pracy 7.30-15.30, wysiłek fizyczny, zagrożenie korupcją
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, drukarka, kserokopiarka, skaner
bariery architektoniczne: budynek przy ul. Paderewskiego 31 nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, brak wind, przystosowanych toalet oraz podjazdów,
nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze związanym z pracą biurową
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność właściwego planowania i organizowania pracy własnej
- łatwość komunikacji oraz umiejętność pracy w zespole
- kreatywność
- systematyczność, staranność i terminowość
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostepu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne
- wykształcenie wyższe o profilu administracja
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane 6 mies. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w obszarze związanym z pracą biurową
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
-
31-05-2012
Miejsce składania dokumentów:
-
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: oferta zatrudnienia nr 143557
Inne informacje:
-
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Koniecznie proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym, którego ogłoszenia dotyczy oferta (nr, stanowisko). Dokumenty, które nie spełniają wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 38.