Archiwum ogłoszeń z 2012 roku

Termin składania dokumentów: 23 sierpnia 2012 r. Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

 
  •  
  • Ogłoszenie nr: 145406
  • Data ukazania się ogłoszenia: 18 sierpnia 2012 r.

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw akt osobowych
  • w Zespole do spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy


  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
    ul. Wojska Polskiego 4f
    85-171 Bydgoszcz




Miejsce wykonywania pracy:

  • Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych policjantów w celu gromadzenia dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • przygotowywanie akt osobowych policjantów zwolnionych ze służby w celu przekazania ich do Archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
  • wypożyczanie akt osobowych policjantów innym jednostkom oraz uprawnionym organom po uprzednim sprawdzeniu ich pod względem kompletności i poprawności
  • aktualizowanie kartotek policjantów w celu gromadzenia danych identyfikacyjnych o policjantach pełniących służbę w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy oraz przeniesionych do innych jednostek, a także zwolnionych ze służby
  • udzielanie informacji i zapoznawanie uprawnionych osób z aktami osobowymi po uprzednim uzyskaniu zgody Naczelnika Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy
  • prowadzenie kart zastępczych akt osobowych w celu ewidencjonowania udostępnianych akt osobowych uprawnionym osobom
  • sporządzanie wykazów akt osobowych w celu okresowego weryfikowania ilości akt osobowych przechowywanych w składnicy

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • podstawowy system czasu pracy 7.30 -15.30, zagrożenie korupcją






  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy znajduje się na pierwszej kondygnacji budynku w części nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych, wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd wózkiem, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach - brak wind,
    narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, monitor ekranowy, faks, telefon, praca poniżej połowy dobowego czasu pracy przy monitorze ekranowym, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.






Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność właściwej interpretacji przepisów dotyczących prowadzenia akt osobowych funkcjonariuszy, archiwizacji oraz ochrony danych osobowych
    • umiejętność właściwego planowania i organizowania pracy własnej
    • łatwość komunikacji oraz umiejętność pracy w zespole
    • terminowość, sumienność
wymagania dodatkowe
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostepu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    23-08-2012

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    Wojska Polskiego 4f
    85-171 Bydgoszcz
    z dopiskiem oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 145406





Inne informacje:

    Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Koniecznie proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym, którego ogłoszenia dotyczy oferta (nr, stanowisko). Dokumenty, które nie spełniają wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Zakres zagadnień obowiązujący na rozmowie kwalifikacyjnej będzie obejmował przede wszystkim podstawową wiedzę z zakresu prowadzenia akt osobowych funkcjonariuszy, archiwizacji oraz przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku referenta 1.700,00 zł. brutto ( we wszystkich składnikach wynagrodzenia). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 38.


Metryczka

Data publikacji : 18.08.2012
Data modyfikacji : 24.08.2012
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Dorota Czaplińska
Osoba udostępniająca informację:
Dorota Czaplińska Wydział Kadr i Szkolenia KMP w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Dorota Czaplińska
do góry