Archiwum ogłoszeń z 2016 roku

Ogłoszenie o naborze nr 179269 na stanowisko starszego inspektora Obsługi Stanowiska Kierowania Zespołu Dyżurnych Wydziału Sztab Policji Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

Ogłoszenie w celu uzupełnienia wakatu

  • Ogłoszenie nr: 179269
  • Data ukazania się ogłoszenia: 24 marca 2016 roku

 

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

  • Komendant Miejski Policji
  • Poszukuje na stanowisko:
  • starszego inspektora
  • obsługi stanowiska kierowania Zespołu Dyżurnych
  • Wydziału – Sztab Policji Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.

 

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
 

Miejsce wykonywania pracy:

              Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
              ul. Wojska Polskiego 4f
              85-171 Bydgoszcz


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie telefoniczne zgłoszeń o wydarzeniach wymagających podjęcia działań przez Policję lub inne służby ratownicze.
  • kierowanie sił policyjnych na miejsce zdarzenia oraz przekazywanie informacji o zdarzeniach jednostkom Policji oraz odpowiednim służbom.
  • prowadzenie korespondencji radiowej i telefonicznej ze wszystkimi służbami zgodnie z obowiązującymi zasadami.
  • dokumentowanie na bieżąco wydarzeń w Systemie Wspomagania Dowodzenia, wydanych poleceń oraz efektów.
  • wprowadzanie do systemu KSIP danych dotyczących wydarzeń oraz dokonywanie sprawdzenia w dostępnych systemach informatycznych.
  • sporządzanie zmianowych i dziennych zestawień sił i środków wykorzystanych w służbie na terenie podległym KMP.
  • prowadzenie dziennika podawczego w zakresie korespondencji wpływającej na stanowisko kierowania oraz wychodzącej do innych jednostek Policji oraz instytucji.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • nietypowe godziny pracy
  • zagrożenie korupcją
  • obsługa klientów zewnętrznych


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
bariery architektoniczne: parter budynku jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku.
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e:

  • wykształcenie  średnie

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
  • właściwe planowanie i organizacja pracy,
  • łatwość komunikacji,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • kreatywność,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu,

d o d a t k o w e:

  • doświadczenie zawodowe 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze pracy kancelaryjno – biurowej,

pozostałe wymagania dodatkowe:

  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne”.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lud umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego polskie obywatelstwo lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą ,,poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

 

Kopie innych dokumentów:

  • kopia dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń i kursów,
  • kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin składania/wysyłania dokumentów:

  • 03 kwietnia 2016 roku

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można składać osobiście:

Wydział Kadr i Szkolenia

Komenda Miejska Policji
Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 179269

 

Inne informacje:

Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 179269 Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu ustawy o służbie cywilnej oraz organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji. Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego inspektora 2001,26 zł. brutto (we wszystkich składnikach wynagrodzenia). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 5644.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.

 

Metryczka

Data wytworzenia : 24.03.2016
Data publikacji : 24.03.2016
Data modyfikacji : 26.04.2016
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Osoba udostępniająca informację:
Emil Szafrański Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Osoba modyfikująca informację:
Sandra Szymaniak
do góry